Què és el FERA?

El Fòrum d’Entitats per la Reforma de l’Administració (FERA) és un espai de trobada d’entitats de la societat civil catalana que defensen la necessitat d’abordar, de forma constructiva i exigent, la llargament reclamada reforma de l’administració pública; que en el context econòmic, social i polític actual del país resulta imprescindible i urgent.

A Catalunya, els darrers anys, s’han produït nombrosos debats i propostes sobre aquesta matèria: Congressos Catalans de Gestió Pública, Llibre Blanc de la Funció Pública Catalana, Informe sobre Bon Govern i Transparència Administrativa, etc.

Els membres inicials del Fòrum d’Entitats per la Reforma de l’Administració són: l’Associació Catalana de Gestió Pública (ACGP), l’Associació de Tècnics d’Administració de la Generalitat de Catalunya (ATAGEC), la Cambra de Comerç de Barcelona, la patronal Cecot, el Club de Direcció Pública ESADE Alumni, el Centre Sector Públic-Sector Privat de l’IESE, el Col·legi d’Economistes de Catalunya, la Comissió dels enginyers industrials a les administracions públiques del Col·legi i Associació d’Enginyers Industrials de Catalunya, el Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya i la Taula del Tercer Sector Social.